3 Things About Me

©

Jag tänkte, eftersom det kommer fler och fler hit, så tänkte jag berätta lite  om mig själv, och i detta inlägg, får ni reda på 3 saker om mig. Och ni, bilden där uppe ser lite utdragen ut, och det är den, har alltså inte såndär huvudform i verkliga livet, hehe.

- Jag har oftast rätt så dåligt självförtroende. Och det har jag fått eftersom jag under en längre tid utsatts för psykisk mobbning och blivit kallad en massor, som verkligen inte stämmer. Jag har utsatts för blickar, dom har nästan varit värst. Dock har förtroendet blivit bättre på sista tiden, men jag är fortfarande osäker på mig själv.

- Jag är 175 cm lång. Ja, det stämmer faktist, har typ jämt varit längst, fasst nu börjar killarna i klassen växa om mig, surt. Haha. Även min längd har jag blivit "retad" för. Men jag är stolt över att vara lång, jag gillar det.

- Jag har alltid stått längst upp på klasslistan. Enda sedan jag började i skolan har jag stått högst upp på klasslistan, eftersom mitt efternamn börjar på A. Undra hur länge jag kommer stå längst upp, kommer kännas konstigt när någon annan tar över "min plats". Haha.

Detdär var 3 saker om mig!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej inte mkt D;

2009-09-22 @ 00:02:00
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0