Två Dofter Jag Inte Klarar Mig Utan

©

1. Cocos-parfym från Yves Rocher (som jag typ nördat hela veckan nu, huh?)
2. Cristina Aguileras parfym "Inspire"

Har ni någon speciell parfym som ni inte kan leva utan? Okej, det kanske va lite att ta i då, men någon doft ni gillar? Isåfall vilken?

Är hemma från skolan nu. Skönt. Bara Friday kvar, och det är en halvdag, hur bra? I eftermiddag ska jag plugga biologi, blogga och bara ta det lugnt. Det jobbiga är dock att helgen inte kommer bli fri från allt pluggande. Nästa vecka är det fysikprov, franskaläxa, engelskaläxa o.s.v. Men imorgon ska jag inte plugga ALLS!


Kommentarer
Postat av: N I C O L I N A

Har Cristina Aguileras parfym ^^,

2009-10-22 @ 21:20:55
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0