Idag ska det fotograferas!


©

Tjeenare!
Jag har börjat mina inlägg med llite konstiga hälsningsfraser på senaste tiden. "Tja" "Tjenare" blablabla. Och DÄR slutade nog alla att läsa. Nejmen iallafall. IDag är det Lördag. Wihuuu :D Och jag ska fota en innebandymatch som min brorsa kör idag. Får se om jag får någon bra bild att lägga upp, men det tror jag att jag ska få. Hehe. Sen måste jag plugga (?), som jag inte tror kommer bli av. Kanske ska jag till stallet också, vi får väl se.Nu måste jag äta frukost, byta till rätt objektiv på kameran (för idag tar jag zoomen, haha), och sedan fixa iordning mig.

Helt ointressant inlägg, men skit samma, det kommer roligare inlägg senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0