HEJDÅ SÅLÄNGE!

Läs hela inlägget, så ni inte missförstår något.
Nu är det såhär. Jag trodde inte åttan skulle vara så jobbig som den var. Under tre veckor (blir dock 2 för mig) har vi 6 prov (läs: 6 PROV) och 3 av dom är väldigt viktiga när det gäller betygen. Vi har dessutom ca 4 läxor varje vecka. Jag hinner liksom inte sitta vid datorn. När jag gick hem idag var jag sjukt deppig. Jag har aldrig, i hela mitt liv, haft såhär mycket på en gång. Och somsagt så måste ju skolan gå före allt annat, speciellt när det handlar om betygen. Jag vill ju komma in på en bra linje (vet dock inte om åttans betyg räknas, men ändå) sen i gymnasiet. Ämnena vi har prov i är matte, fysik, biologi, kemi, franska & SO, varav franskan är jätteviktigt eftersom vi hara har 1 prov/termin där.

Jag ska dock åka till Dalarna nästa vecka. Och jag ska plugga massor där. Jag kommer kunna blogga där (tar med mig min lilla laptop). Sen kommer det bli ett uppehåll igen.

Bloggen kommer nog vara igång som vanligt på höstlovet!

Jag vill verkligen INTE (!!!!) att ni slutar läsa bloggen. Medans jag är lite off här så kan ni ju kommentera gamla inlägg, okej? Jag vill verkligen inte mista er läsare, eftersom det är er jag skriver till! :)


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: haha som jag då ^^.

2009-10-12 @ 10:17:06
URL: http://byellen.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: ja den har jag också nu :D.

2009-10-12 @ 10:21:11
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0