Den vackraste jag vet

Min hund bumsan<3
Slutartid 1/124 och ISO 200 (hittade tyvärr inte bländarvärdet i denna bild)

Titta vilken härlig bild jag fångade på min hund Bumsan! Hon är en blandras med tax och papillon i sig! 4 ½ år gammal. Jag brukar hoppa med henne, men för några veckor sedan har hon börjat få problem med ryggen, hoppas det bara är tillfälligt så jag kan träna med henne i fortsättningen! Bumsan är den vackraste jag vet. Fasst våran andra hund Flisan, är lika vacker hon <3

Nu ska jag straxt äta, sedan blir det godis, myyycket godis, och såklart Robinson. Såg ni förresten vad som skulle hända idag? Jarmo kommer ju slå i huvudet och störtblöda. Usch. jag kommer må illa!

Ha en bra kväll, får se om jag bloggar något mer idag!

Kommentarer
Postat av: Tirova

hihi tack så mycket :) va söt du är! :) Var med i min blogg och tävla om att bli veckans blogg, du kan få upp till 1.500 nya läsare! Du kan även nominera andra men jag tror nog du har större chans att vinna :)

2009-06-06 @ 23:23:19
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0