9:47, Söndag

Hej bloggen!
Är allt bra med er idag? Med mig är det mesta bra, bara det att skolan börjar igen imorgon. Vi har ju varit lediga sedan i tisdags så man han liksom vant sig vid att gå och lägga sig sent och sova länge. Men jag har bestämmt mig för en sak; jag ska köra stenhårt i skolan. För om exakt 2 veckor sitter jag, tillsammans med några släktingar, på ett plan till Kreta. Asså fatta. Jag har bara 2 veckor kvar i skolan, helt sjukt. Visserligen missar jag skolavslutningen, men vad gör det?! Hellre kreta än skolan, så känner jag. I veckan ska jag börja köpa lite saker. behöver bl.a. en bikini, något lite finare klädesplagg, och sen funderar jag även på en stråhatt. Får väl se vad jag köper. Sedan måste jag även börja vänja mig vid solen litegrann, annars kommer jag bränna mig. Och det bästa av allt; jag kommer få ta med min systemkamera. Tänk vilka fina bilder. Dock får jag inte ta med mitt Tamron 70-300 mm, utan det får bli 18-55 mm. Hellre att det försvinner än Tamron.

Snart ska jag ta tag i mitt skitiga rum och sedan ska jag nog gå ut! Kommer nog skriva nått mer idag, och kanske bjuda på lite bilder. Så kika in igen senare idag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0