The Sun Is Shining! :)

Hej bloggen! Skulle igentligen bloggat tidigare, men eftersom blogg gjorde någon uppdatering, eller vad dom gjorde, så gick det inte att logga in. Men nu funkar allt som vanligt igen. När jag vaknade i morse så var det jättesoligt ute och inte ett moln på himlen. Och det har hållit i sig. Dessutom visade termometern förut runt 10.00 att i skuggan var det 15 grader. Jippie! Verkar som om jag tog med mig solen från Kreta. Svenska folket, tacka mig! Haha! Idag ska jag först vara med en kompis och sedan ikväll ska jag till stallet. Jag och kompisen (Olivia) hade tänkt åka in till stan, eller hon bor där, så JAG skulle göra det. Men jag kom på att istället skulle man ju kunna fota när vädret är så underbart, så jag ska ringa till henne snart och ge det på förslag. För just nu har jag inte någon större lust att springa runt i affärer när man kan vara ute istället. Måste faktist uppdatera mappen med porträttfoto, eftersom jag inte fotat porträtt sedan i Januari. Nu måste Olivia bara ställa upp som modell också. Nej, nu ska jag ringa Olivia och sedan fixa mig. sedan bär det av ut! See you ♥

Fotograf: Pappa ©

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

aha okej. :D Kameran verkar jättebra :)



Och jättefin bild,när tog du den? :D



Hoppas du haft en bra dag^^

2009-06-17 @ 18:52:55
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0