NU: Sommarlov

Hej bloggen! ©
Skulle igentligen skrivit ett inlägg efter skolan,
men eftersom någon skulle låna våran dator,
så blev det inte så, men jag skriver nu istället.
Skolan gick bra idag, och det var sista skol-
dagen på 2 månader och 3 veckor. Dethär
lovet kommer blir det bästa någonsin.
Jag ska fota, vara med kompisar, åka bort
till massor utav ställen. Åh så härligt!
Och även en den glass kommer det bli,
förståss. Vad ska ni göra i sommar?

Talang börjar om någon timma eller något,
innan dess ska jag redigera lite bilder,
fasst mitt PS har blivit lite segt och konstigt.
Undra vad som har hänt... Någon som vet
vad som kan ha hänt?

Allt är så härligt just nu, fick sommarlov idag,
och på söndag bär det ju av till KRETA. Förstå
hur mycket jag längtar, haha. Och jag tar somsagt med min Nikon D60. Den kommer hänga med överallt. Inne i staden, på rummet, vid poolen och vid havet. Så en del bilder kommer dyka upp här när jag kommer tillbaka, det kan ni räkna med! Morgondagen kommer gå till att packa färdigt det mesta, sedan måste jag gå och lägga mig tidigt, ska ju gå upp mitt i natten. Gosh!


Kommentarer
Postat av: johanna

Färg :)

2009-06-05 @ 22:36:29
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0