MINI-STUDIO

Copyright by Joozefins.blogg.se ©
Fotad i min nya fotostudio, utan blixt!

Internet funkar för en gångs skull på morgonen, brabra. Vårat nya internet kmr om typ nån vecka, så ni får stå ut med dålig uppdatering fram tills dess. Hehe. Jag måste berätta en sak! Igår så byggde jag (eller pappa, höhö) en egen fotostudio, Den vart jättebra, det jobbiga var att jag igår märkte att min lampa som belyser, har en gulaktig färg, så jag måste köpa en ny lampa med "vitt" sken i, ja, ni fattar säkert! Så när man fotar, syns springan mellan väggarna, men jag får redigera bort den, sålänge! Men annans, den vart lagom stor och allt, perfekt för mig. Kanske fotar den någon dag och lägger upp här i bloggen, så ni får se, wihuuu!

Nu väntar frukosten. Tjooo! ♥

UPDATE: Här ser ni en testbild jag tog igår, den är dock redigerad!

COPYRIGHT BY JOOZEFIINS.BLOGG.SE ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0