Konsten att städa mitt i natten

*Puust*. Jag är precis färdig med städningen av rummet. Det var så himla dammigt och smutsigt. Skönt att det är snyggt igen nu då. Testa att städa på kvällen, det är sååå härligt, eller inte. Hade tänkt ta för och efter bilder, men eftersom kameran är nerpackad, så orkade jag inte. Hehe. Jag drar ju till Dalarna imorgon bitti! Kanske bloggar någonstans på vägen. Finns rätt många rastplatser med trådlöst internet på den vägen. Tjooohoo. Och i Dalarna kommer jag såklart blogga så ofta jag kan, dock kanske inte så många bilder, dom får vänta tills jag kommer hem, på Måndag, vill säga!

Vi höres och synes, haha =)

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: jag som trodde alla skulle tycka det var tråkigt xD

2009-06-18 @ 23:39:30
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi tack ! :)

2009-06-19 @ 12:25:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0