En liten update!

Hejhej.
Internet hoppade igång för stunden iallafall, så det är väl bäst att uppdatera innan det dör igen. Hehe. Här är det bara bra. Idag har jag bara solat och tagit det lugnt. Var även in till stan en sväng, men jag köpte ingenting. Det var bara mamma som köpte lite blommor och grejjer, och pappa köpte en gräsklippare, våran pajjade precis när vi hade halva gräsmattan kvar. Så nu står en röd och blank gräsklippare inne i förrådet. Kul. Eller inte.

Vi hörs, uppdaterar med bilder, när jag har tillgång till våran stora dator, som mamma just nu använder.


UPDATE: Glömde skriva att jag idag, beställde en trådlös fjärrutlösare till min kamera. Den kommer hit om ca 10 dagar. wihuuu :D

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: ja, det blir ås fint då! :D. Det är skönt att få bort håret från kinderna nu på sommaren med tycker jag xD

2009-06-28 @ 21:19:32
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: EMILIA JÖNSSON

sv:tack gullet! gör samma här :)

2009-06-29 @ 10:43:45
URL: http://emilliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0