Värmeslag och Bildbrist

COPYRIGHT BY JOOZEFIINS.BLOGG.SE ©

COPYRIGHT BY JOOZEFIINS.BLOGG.SE ©
Foto: JAG - Båda bilderna är fotade på Elafonissi, Kreta med Nikon D60 + 18-55 mm optik!

Tjoo allihopa!
Jag kom precis in efter att ha legat i solen och läst en bok. Vad synd att jag glömde dricka, jag har typ värmeslag eller något. Varm utav attan och ont i huvudet. Men det går väl över snart! Och jag börjar få tillbaka lite färg nu. Jag märker att det är så himla mycketlättare att bli brun när man varit utomlands! kanske för att man vant sig vid solen efter resan så man blir brun istället för röd. Jippie! Och jag som även skrev att jag skulle fota, nae, asså det blev inte så heller. Jag har ingenting att fota, inga ideér eller något, förutom människor/porträtt. Så jag måste fota Melinda snart! Jaja. Nu ska jag inte klaga på allt. Jag längtar så mycket tillbaka till kreta! Hoppas vi åker nästa år igen.

Ha det bra allihopa och glöm inte kommentera alla bilder jag har i bloggen! Både med positiv kritik och även vadjag kan förbättra! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Leia

Så fina bilder =)

2009-07-26 @ 16:34:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

2009-07-26 @ 17:57:46
Postat av: mathilda

mumms kreta (:



fin blogg och tack föresten =D

jag har själv inte testat dne smaken, får kanske ta o göra de =P

2009-07-27 @ 15:51:29
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0