Så var det ju dethär med att komma på en rubrik...

Copyright by joozefiins.blogg.se ©
Foto: Jag | Bok:Twiligt, Ring: någon jag hittade här hemma (:

Jag är så himla dålig på att komma på rubriker just nu. Så det fick helt enkelt bli den rubrik det blev. Hehe. Jag vaknade precis. I natt har jag haft svårt att sova, antagligen föratt det har varit 100 grader inne i mitt rum. Kanske inte 100 grader, men typ 30, det kändes så iallafall. Men nu är jag vaken + att jag är superhungrig, ska väl äta lite frukost snart. Senare idag ska jag till veterinären med våran ena hund. Det är typ bara någon undersökning. Men nej, jag fixar inte att sitta här så hungring, så jag måste sluta skriva nu!

Hörs nästa gång internet hoppar igång igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Hm.. ifall det var deras glass så skulle jag tro var Cookie Dough eller Half baked ;D Du kan ju kolla på deras hemsida och se vilken det var, under "Våra smaker" :)

Ja, det tycker jag absolut att du ska göra ;D Mums, vad de är goda!

2009-07-01 @ 11:30:08
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Melisa

Fin bild:)

2009-07-09 @ 15:13:48
URL: http://www.dtwiiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0