Ny bloggdesign till mig själv också!

Eftersom jag hjälpte amanda med en bloggdesign igår, så vart jag själv lite sugen på att byta! hur tycker ni det blev? själv är jag nöjd, och eftersom jag suger på att koda just headern, så struntar jag i klickbara bilder och låter det vara lite "enklare" eller hur man ska säga. ja, ni förstår! Headern är fixad i photoshop och bilderna är nya och fräscha! Sådär då, nu får den sitta där ett tag framöver! För er som kanske inte förstått än, jag är hemma! Och nu i fortsättningen av sommar skajag försöka uppdatera så ofta jag kan och har tid. Jag menar, om det är jättemycket sol ute och det ringer kompisar hejvilt, så är det ju klart det går före bloggen! Men minst 1 - 2 inlägg /dag ska jag försöka med iallafall!

Dags att gå ut en stund, jag har suttit här alldeles för länge! Ha det bäst sålänge!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fin den blev :) <3

jo, ja morgonpigga hunder är riktigt jobbiga -.-' hahahahah :D <3

2009-07-25 @ 13:12:42
URL: http://mangoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0