Min mobbade mobil

--
Foto: JAG

Jag bara måste skriva ett inlägg om min mobbade mobil. Jag vill först säga: se mig inte som snobbig och bortskämd i dethär inlägget, för ibland får man ju lite anfall på sin mobil, speciellt min, eftersom den är så himla kass!
Jag har en sony ericsson, modellen har jag inte i huvudet. Det är mycket som jag inte gillar. På baksidan har några silvriga klistermärken (ja, ni vet detdär märket W.) Och dom har lossnat, sjukt fult. I skärmen finns lite sprickor här och där och gör att mobilen ser hur brukad som helst ut. Och ibland är det kass mottagning, även inne i stan. Men ändå. Det är min mobil. Den är som en symbol för mig. Jag har med mig den vart jag än går och jag använder den mycket. Och i skolan på rasterna när man har tråkigt sitter man och bläddrar igenom alla bilder och låtar. Det sämsta nu är att minnet börjar ta slut, och jag orkar inte radera massor skit, så jag känner för att köpa en ny. Haha. Min mobil är 1 år och 4 månader, bara så ni vet!

Konstigt inlägg, men somsagt, min fantasi är dålig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0