Kommentar från anonym!

Anonym om Snygga Örhängen:
nej, en dissa .

Ööh, en dissa? Jag hatar sånnahär kommentarer. Dessutom tror jag att jag vet som skrivit denna kommentar. Haha. Sjukt barnsligt att inte våga ange sitt namn när man skrivit något såhär fult. Haha. Fyfaan. Om du läser dethär så vet du att jag har ditt IP-nummer! Så du har inte kommit undan! HAHAHA, sååå fegt!

Och tänk på innan ni kommenterar: Jag tar inte åt mig ett skit av dom dryga kommentarerna, men dom bra kommentarrna tar jag emot var enda liten bokstav av vad ni skriver :)

Vaknade precis, läste kommentarerna och såg denna. Jag var bara tvungen att visa er andra. Ska snart gå upp, Senare idag kanske vi ska in till stan eller något, ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: ilin

ja asså det är så taskigt tycker jag det kom en tjej typ och skrev så här: ehh har du tagit dina bilder med mobilen eller?? asså de är fula ingen vill ens kopera dem.

och jag bara typ och ??

o så har hon/han lagt som anonym och det är fegt typ stå för det du skriver..

:)

2009-07-13 @ 22:08:43
URL: http://www.dtwiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0