Idé-torka

Japp, som rubriken lyder - jag har idétorka! Jag vet absolut inte vad jag ska fota för något, och inte vad jag ska göra i photoshop. Det suger verkligen. Jag behöver insperation! Och jag känner inte för att fota något eftersom jag hatar mina objektiv för tillfället, alltså dom är bra ibland, men när man ska fota vatten, som jag tycker är väldigt kul, vill inte mitt tamron fokusera, det låter bara "bsss bssss bsss" när det fokuserar, inget "pip". Och mitt Nikkor vill inte fokusera på nära håll. Kanske fotar jag i för dåligt ljus. Skit samma.

Hejdå.


UPDATE: Sjukt konstigt inlägg, hahaha xD

Kommentarer
Postat av: FANNY - FOTOBLOGG

okej. gör du till andra också ? D:

2009-07-27 @ 19:46:47
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0