Haaallååååå!!

--
Fotade bilden i Tisdags med Tamron 70-300 mm, gjorde om den till svartvit i kameran, ingen mer redigering!

Nu undrar jag vart alla har tagit vägen! I flera dagar nu har jag haft runt 16-20 besökare, men nu de 3 senaste dagarna, är det bara 1 eller 2 som besöker?! För er som inte förstått än, så är jag inte hemma, därav den dåliga uppdateringen. När jag kommer hem igen kommer jag uppdatera som vanligt igen, så ni vet. Den dåliga uppdateringen är alltså bara tillfällig! Så ni som läst bloggen innan, sluta inte med det, bara för jag inte uppdaterar så ofta just nu! Om ca 1 vecka uppdateras bloggen mer! Jag LOVAR det!

Förövrigt har jag inte hunnit med så mycket idag, jag vaknade ju trots allt vid halv 10, så jag har bara ätit frukost. Idag vet jag inte riktigt vad som ska ske. Kanske ska vi till stan igen (fasst det är ju helt fullt av turister, suck), och jag har även lust att bada eftersom det är vindstilla och 30 plusgrader, så det kanske jag ska göra nu! Vädret har varit så fint de senaste dagarna, hoppas det håller i sig! Nu ska jag göra nått annat än att sitta här! OCH NI, Glöm inte att det finns ett kommentators-fält också :)


Kommentarer
Postat av: anna

fin bild!

2009-07-18 @ 23:12:42
URL: http://annaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0