Sammanfattning: SOMMARLOV 2009

Om drygt 13 timmar, sitter jag i skolan igen, men innan dess, så tänkte jag göra en sammanfattning av mitt sommarlov, i text och bilder! Vilka minnen!
©
Mitt sommarlov började i stort sett på Kreta. Jag fick en vecka mer ledigt
än dom andra. Kreta 2009 - något jag alltid kommer minnas!
©
Att åka i bergen till Elafonissi (Kreta) var nog det läskigaste jag gjort, men känslan
att åka där uppe, den går inte att slå!
©
och dessa varma kvällar vid siljan, gaaah, saknar det! <3
©
Båttur på siljan en varm kväll i Juli!
©
Vi åkte även ner till julia och hennes familj som har stuga på västkusten,
hur mysigt som helst! på bilden är något naturreservat vid havet,
där vi åkte och fikade! Myyysigt!
©
En dag åkte jag och familjen till söderköping och åt glass på smultronstället,
och sedan gick vi runt lite. Bilden fotade jag där alla båtar är i kanalen!
©
Nån bild från midsommar, i dalarna. Inte nån bra bild kanske, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0