Streeeeeeeeeet

Hejsan bloggen, eller godmorgon, kanske jag ska skriva!
Har precis fixat iordning mig, och ska snart ringa mello, så vi kommer iväg till gympan snart. Vi har friidrott, jag vill typ dö. Så sjukt tråkigt tycker jag. Det ända kul är att springa 100 m, där jag blivit 2 sekunder snabbare än förra året, bra det! Sen har vi lite lektioner, och sista lektionen har vi streetdance, men ska gå lite tidigare eftersom jag ska till vårdcentralen och kolla upp varför jag mår så illa hela tiden. Hinner ev. slänga in ett inlägg innan jag drar till vårdcentralen, men inte säkert, annars blir det bloggning efter. Och ni! jag tror jag ska fota lite idag, så då kommer lite färska bilder upp!

Ha en bra dag sålänge!


©
har satt upp en tavla på mitt rum, med bilder jag har fotat. Sjukt dålig bild på tavlan, men jag hade fel inställningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0