mOnDaY the 25th

Hej på er!
Dålig uppdatering idag, men somsagt har skolan dragit igång igen. Finns väl för och nackdelar. Fördelarna är att veckorna kommer att gå fort nu, eftersom man är i skolan. Nackdelarna, ja, det måste väl ändå vara alla läxor och prov som man får i sista sekund, men jag ska börja med kemin idag, som är på tisdag nästa vecka. O gosh. Det känns så himla skönt att kunna säga "jag åker på Söndag nästa vecka". Börjar skruva mig inför flygresan, men det ska väl gå bra!
Dagen flöt på bra tycker jag! Varmt som tusan så man fick dricka mycket och vara i skuggan, och alla klassrum är ju hur varma som helst.

Snart ska jag ut och spinga spåret, sedan kanske jag bloggar något mer igen, om jag har tid. BTW så bjuder jag på en liten bild nu!


©
Slutartid 1/200, bländare F/8, ISO 100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0