Gratis fotobok från Fujifilm!

Hej!
Eftersom många fler fotobloggare har skrivit inlägg om en fotobok från fuji, så är det ju såklart att jag också vill ha en! Fotoboken är värd 344:- , men för er med blogg eller hemsida, så är den gratis! hur bra är inte det? I denna fotobok tänker jag sätta in mina bästa foton, och även en hel del bilder från kreta, så man kan kolla i fotoboken en regning dag, och bara längta tillbaka! Jag har aldrig pysslat ihop en fotobok, så det kommer bli jättekul! jag tycker att ni också ska skaffa er en. Det ända ni behöver göra är att gå in HÄR (länk), sedan läser du det som står på sidan, och följer instruktionerna! Och vips! så har du en gratis fotobok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0