Ett tag sedan sist!

Nu har det gått några dagar sedan jag bloggade, men internet har varit lite konstigt här med, men nu är det lagat! Här är det jättebra! Igårkväll vid halv 11, när det är som finast, gick jag ner till sjön. Vattnet var spegelblankt, och himmelen var orangefärgad. Så himla underbart! Pappa tog lite bilder på mig, tyvärr vart dom mörka, och eftersom jag inte har något redigeringsprogram på den lilla datorn, så får ni se bilderna när jag kommer hem. Och jag hann inte ta några Landskapsporträtt, eftersom batteriet dog, suck. Men nu är det full-laddat igen, så jag får väl gå ner ikväll igen och hoppas på att det är lika fint!

Nu ska jag äta frukost, sedan ska jag ner och ta mig ett dopp! =)


Kommentarer
Postat av: maddson

fin blogg! Ha en bra kväll :)

2009-07-15 @ 19:52:00
URL: http://maddsonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0