Jag är bara tvungen att blogga


Green day - 21 guns

Jag var bara tvungen att blogga. Har dock fått feber nu på dagen, så jag känner mig inte bättre precis. Suck. Varför måste man jämt bli sjuk när det är skola för? Man missar ju bara massor. Nu på förmiddagen kollade jag på en film. American Dreamz hette den. En sjukt bra komedi. Fasst den är riktigt sorglig i slutet, tycker jag. Om ni inte har sett den, se den! Sedan fick jag en frida-tidning idag, så jag har varit sysselsatt, men nu hade jag inget mer att göra, så nu satte jag mig vid datorn (fasst jag igentligen inte får, hehe) Menmen. Nu börjar jag må dåligt igen, så jag ska gå och sova en stund. Hörs ikväll eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-15 @ 16:03:24
Postat av: Mello

SV: Eller jo! xO Du har ju säkert asbra kondis nu! :) <3 Har sämst, hoppas Bullen får mej att få lite bättre, annars vet jag inte hur jag ska hinna med att bygga upp den! x'D

2009-09-15 @ 16:46:09
URL: http://mellos.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

Sv: Tack hihi! :D om jag inte tycker att dom blir så färgstarka som jag vill ha dom så ändrar jag färgstyrkan i photoshop, men det händer dock nästan aldrig ;)



allt bra med dig?

2009-09-15 @ 16:46:15
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0