Första bilderna från fotorundan nyss

©

©

©

3 Bilder som jag fotade för sisådär en timma sedan. Endast porträttet är redigerat! och jag älskar att det är rund oskärpa (kallas även bokeh) i bakgrunden på de 2 översta. Även jag fick vara lite modell, hihi. Har fotat alla bilder med 18-55 mm optik, och jag tycker skärpan är bra för att vara kit-objektivet! Det var en sådan härlig dag att fota på. Jag och mello tog cyklarna, och drog ut på landet en stund, sedan gick vi genom skogen tillbaka, och stannade uppe i motionsspåret, där vi fotade lite på ett fint fält! Har jättemånga bilder, men jag laddar upp lite i taget. Kan även tillägga att jag fotade manuellt på alla bilder.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0