Ännu fler besökare!

Hej bloggen!
Kollade in statistiken nu på morgonen, och ser att igår hade dela 25 stycken besökt mig, innan var det bara 2 st/dag. Shit. Det är jättekul att ni kikar in, men glöm inte att lämna kommentarer också :)

Idag ska jag iallafall gå iväg till skolan, trots att jag inte känner mig helt frisk, men jag har ju konfirmation efter skolan, och det vill jag inte missa, såklart! Och dagen är den jobbigaste, fasst igentligen är den inte så jobbig. Bara nu på förmiddagen, men efter lunch har vi bara 2 lektioner kvar, så de är bra! Och inga läxor tills idag heller! 

Vi hörs senare ikväll, eftersom konfirmaionen slutar vid kvart över 5!

©

©

©
Bilder från västkusten i somras!


Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: hihi okej, ååh vad jag vill ha en! :D



tack för tipset!

2009-09-16 @ 16:26:55
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: rui

skulle du rekomendera nikon d60? ska köpa kamera nu så... btw du har en jättebra blogg :D

2009-09-16 @ 17:42:38
URL: http://ruwsey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0