Ska man tro på dethär?



Jag såg precis dethär klippet på Kenzas blogg, och jag vet inte vad jag ska säga. Ska man tro på dethär eller inte? Jag vet inte om jag tror på det. Hur kan man springa om man inte kan gå? Eller jag vet inte. Och det är ju konstigt att man bara kan gå normalt baklänges!?

Om det nu är sant, så är det ju tragiskt. Tänk att hon bara har vaccinerat sig mot influensan, och reagerar sådär. Kenza skrev att det är 1 på miljonen som drabbas. Så det är ju väldigt ovanligt. Men tänk att vara den som drabbas. Usch.

Tror ni på dethär eller inte?


Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: tack så mkt ! ;D Hoppas du hade en trevlig kväll.



Ställ gärna några roliga och bra frågor i min frågestund. Skulle vara jättekul. Scrolla längre ner i bloggen så kommer du till rätt inlägg. :)

2009-10-26 @ 23:11:52
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: E M M A

SVAR: hehe vad bra. Då vet du. ;)

2009-10-26 @ 23:12:32
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0