Hemklickat från Tvspelsweb!

©
Aaaaahhhh :D Äntligen har jag köpt close up filter. Eller ja, pappa har beställt dom åt mig. Det blev ett +10 och ett +4. Nu ska jag verkligen nööörda macrofotografering, speciellt vattenbilder. Båda kommer somsagt från Tvspelsweb.se. +10 kostar 99 :- och +4 kostar 69 kr. Frakt tillkommer på 29:- tror jag det var, men det är de värt!

Någon som använder dessa filter? Någon som har en bild fotad med något av dom? Kommentera isåfall! Vill se hur kvallan är och lite så!


Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: nej, den bilden är inte tagen med ett close-up filter, hehe :)

Du kommer inte ångra dina köp på filtrena iallafall!

2009-10-24 @ 20:34:42
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0