Dags att börja blogga igen!


Russian Roulette - Rihanna

Hej allihop, som fortfarande läser bloggen!
Nu är det äntligen slut på bloggpausen. Alla prov som jag tränat till är avklarade (utom kemi-provet som jag får göra efter lovet p.g.a att jag fick någon slags blackout när ja skulle göra det). Dessutom fick jag idag reda på att jag fick VG på franskaprovet, 9 poäng från MVG. Och På mitt biologiförhör fick jag 37/39, som jag antar är mvg. Så jag är nöjd.

Men nu är jag tillbaka som vanligt, skulle jag tro. Kanske inte 3 inlägg varje dag, men jag ska försöka skriva något varje dag. Har faktist saknat att blogga. Men ni har kanske sett att jag har varit med i några tävlingar, men jag har inte hunnit skriva mer än dom 2 tävlingsinläggen. Jag har BTW hittat en jättebra låt, som många faktist skrivit om. Russian Roulette - Rihanna. En jättebra låt somsagt, och jag gillar texten. Men Rysk roulette, det är sjukt hemskt alltså. Tänk att sånna "lekar" förekommer. Fyfan.

Nu ska jag ta och njuta av att lovet precis börjat. Vi hörs!


 ©
En bild jag fotade genom bilrutan, förra veckan när jag var i Dalarna!
©


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: samma här bara fint! ;D. Ska du se idol ikväll? Jaja jag ska och hejar på Erik&Tove (Y) ;D.



Förlåt för sent svar ;/ ^^.

2009-10-23 @ 19:25:49
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0