Fotografiiii...

Godmorgon bloggen! Har ni sovit bra, det har jag, förutom att jag vaknade och hade jätteont i axlarna. Så najs. Men det går väl över snart! Idag händer inte så mycket för min del. hade tänk ge mig ut och fota om det bli finare väder, eftersom det regnar nu, och jag har inte ett sånthär "regnställ" till kameran, ni vet. Kanske är något man borde köpa. Eller vad vet jag? Haha. Har redan fått 2 prenumeranter på bloggen, vilket är jättekul! Tack! :) Tänkte även bjuda på en bild, så kommentera massoooor! ♥

Kom ihåg att ni kan läsa om min kamera och utrustning HÄR!

joozefiins.blogg.se ©
Tamron 70-300 mm Di Macro.
Slutartid 1/250, Bländare F/4,8, ISO 400

Det är även den bilden jag har på headern, om de va någon som la märke till ^^,

Kommentarer
Postat av: Dilan D

Jättefin :O vilken kamera använder du?

2009-06-16 @ 18:42:37
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0