Sunglasses

©
Foto: Jag | Glasögon köpta på kreta!

Tisdag idag, och jag får totalt damp på vårat internet. Det funkar typ bara 10 minuter varje dag, det suger verkligen. Men snart så kommer vårat nya bredband (telia) och då slipper jag dethär. Så skönt det kommer bli! Det vi har just nu är det bara krångel med. Men efter regn kommer solsken, som man brukar säga! Idag är det jättevarmt ute, säkert 30 grader i solen. Så jag tänkte väl att runt 10-tiden gå ut och sola. Det skulle jag aldrig gjort. För nu börjar blåsorna komma, så jag får hålla mig inne. Men så är det när man glömmer solskyddsfaktor. Klantigt värre.

Nu ska läsa lite bloggar, samtidigt som jag äter glass och väntar på att något kul ska hända med mig dag. haha! Vi hörs nästa gång internet funkar! =)

Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vad snygga dom var =)

2009-06-30 @ 22:21:25
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0