NU: Fototävling hos Joozefiins.blogg.se

Copyright by joozefiins.blogg.se ©
Ja, ni har läst rätt. Nu drar min första fototävling igång! Det är enkla regler och lätt att anmäla sig. Läs igenom detta noga INNAN du anmäler dig! Annars kan det lätt bli "missförstånd"

1. Genom att anmäla dig ska du skriva ett inlägg endast om tävlingen. Skriv en motivering varför just din bild ska vinna. Lägg även upp bilden du tävlar med i inlägget. Har du kopierings-skydd på din blogg, skicka även bilden till [email protected], så jag kan lägga upp den i min blogg, om du blir finalist! I inlägget ska du länka till min blogg! Skriv sedan en kommentar till detta inlägg, där du skriver namn, ålder och länkar till inlägget där du skrivit om fototävlingen!

2. Reglerna är busenkla. För det första måste du ha fotat bilden själv, för det andra så ska bilden visa sommar, ja ni fattar hur jag menar, för det tjedje så får bilden vara redigerad, dock inte i kollage.

Så sätt igång att anmäla er nu! När tillräckligt många anmält sig, så stoppar jag anmälningen!

Lycka till nu alla! ♥

Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: ok, nej det gjorde jag inte. ;)

2009-06-30 @ 20:54:43
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tackar tackar ! :*

2009-06-30 @ 22:09:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0