Mål med bloggen!

Tänkte att det skulle vara bra om jag skrev upp några mål jag har med bloggen, alltså typ vad jag vill uppnå, eller vad jag måste göra med bloggen inom en snar framtid. Har sett fler som gjort såhär, så jag bara måste göra likadant, såklart ;)

*Först av allt så vill jag ha över 100 unika besökare varje dag, det skulle ju vara otroligt kul. För att uppnå det antar jag att jag måste skriva fler inlägg varje dag, och lägga upp bilder. Och verkligen skriva om intressanta saker, inte typ "idag har jag varit i skolan", det måste ju bara vara så tråkigt att läsa dag efter dag. Visserligen är det ju sommarlov nu, men ändå. haha!

*Såklart skulle det också vara kul med flera premunanter, runt 50 stycken kanske. Och hur får man premunanter då? Jo, jag antar att det gäller samma som över. Att skriva om intressanta saker, lägga upp bilder o.s.v. så flera vill komma tillbaka. Nu är det bara att kämpa, Josefin!

*Flera fototips ska jag lägga upp! Det är ju ett måste i en fotoblogg, tycker jag! Att hjälpa andra, men också att hjälpa varandra. Kanske att jag ska köra med typ veckans fototips eller något. Att man får skicka in fototips, där jag väljer ut ett och publicerar en gång i veckan, låter bra, eller vad tycker ni?

*Fixa snyggare kodning framöver, jag tycker att min meny ser lite B ut, haha. Men det ska fixas någon gång, för det är ju tråkigt med en ful meny.

*Eventuellt gå med i nån annons-grej. Detta får ju såklart bli när jag fått fler besökare, då kan man börja tjäna pengar på bloggen, skulle inte sitta helt fel, precis.

MEN såklart så kommer ju skolan och det före bloggen, men jag hoppas att jag kommer få så mycket tid som möjligt nu efter sommarlovet. Hoppas Hoppas Hoppas! :)

Fråga: Har ni några speciella mål med era bloggar/hemsidor? Isåfall vad för mål? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0