Fototävling hos Ellen Ahl Axelsson

Mitt bidrag till fototävlingen! ©
Mitt bidrag i fototävlingen hos Ellen Ahl Axelsson med temat "kärlek"!

Jag såg precis på Ellen Ahl Axelssons blogg att hon hade en fototävling, så varför inte delta?! Temat är Kärlek och denna bild jag deltar med tycker jag utstrålar kärlek från detdär paret i hörnet av bilden. Hur härligt är det inte att ligga på stranden på den man gillar mest? jag har ioförsig aldrig upplevt det, men det borde vara jättehärligt. Jag tycker iallafall att bilden utstrålar mycket kärlek, eller vad tycker ni?
Bilden fotade jag på Kreta för ca ½ vecka sedan. stranden heter Elafonissi!

I tävlingen är förstapriset en 77 cm stor reflexskärm i guld/silver från Tvspelsweb.se, värde ca 200 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0