Veckans Fråga! Kompaktkamera vs. Systemkamera?

fråga nr 1
För det första, "bilden" är skapad i paint, eftersom jag inte har photoshop på min lilla dator!

Japp, där har ni frågan! Själv tycker jag bättre om systemkameran, eftersom kompaktkameran ger sämre bilder! Kompaktkameran har inte möjligheterna att själv välja hur bilden ska bli. På en systemkamera kan man ju ställa in manuellt, vilket både är kul och även krävande för den som fotar. Jag menar, det är ju inte superenkelt med att ställa in manuellt, eller hur? Men det är ju ändå så kul! Kompaktkameran är dock smidigare att ha med sig, det är ett plus med den! Nu vet ni ju vad jag tycker, nu är det upp till er! Skriv ett svar i kommentarsfältet!


Kommentarer
Postat av: Memaa [FOTOBLOGG]

System såklart :)! , Fin blogg :)

2009-07-23 @ 20:03:17
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0