Röd & Blå

COPYRIGHT
Objektiv: Tamron 70-300 mm Di Macro

När det regnar, får man väl fota dom blommor som finns under tak, på altan! Denna bild är endast redigerad i kameran litegrann, annars är det ett orginal! Själv gillar jag den röda bakgrunden, mot de blå blommorna, eller vad tycker ni? =)

Jag har precis bakat färdigt lite bröd, ätit en pizza och druckit cola. Var på marknad idag också, men jag hittade inget kul. Annars har dagen varit bra!! Hur har eran dag varit?

Ha det så bra tills nästa gång vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a. FOTO&MODE

svar: hahaha, tack så mkt (: jag trodde faktiskt det skulle bli långtråkigt xD

jaa, jag är stolt att jag vågade fråga lixom :)<3

okej, haha!

2009-07-14 @ 12:26:32
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0