New Pics

©

©
Foto och redigering: JAG ©

Först vill jag be om ursäkt för gårdagens tråkiga och meningslösa inlägg. Men jag hade ingen insperation alls! Men idag känns det som om jag vet lite mer vad jag vill iallafall! Jag var till exempel precis ute och fotade lite vid våran damm. Jag hittade bland annat blöta grässträn (läs: jag hade mitt kit-objektiv). Men jag kom ju rätt så nära iallafall. Närmre än igår, haha. Sedan hittade jag den vita blomman, som jag tyckte var riktigt fin. Så jag fotade med lågt bländartal, så det vart kort skärpedjup. Naajs. Hehe. Annars har jag det rätt kul här. Jag tänkte senare idag, bege mig till någon affär för att köpa typ hamburgare. Mamma fyller år idag och såklart vill man överraska med något! Grattis mamma ♥

UPDATE:
Håll utkik i bloggen senare idag! Alla som vill kommer få chansen att synas i min blogg!

Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

i barkarby :)

2009-07-28 @ 10:58:33
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: johanna

gud va fina bilder :D

vad fotar du med?

2009-07-29 @ 11:54:30
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0