INFORMATION TILL ER SOM LÄSER!

Imorgon (Torsdag) ska jag och familjen bege oss upp till Dalarna igen. Jag kommer ha med mig datorn upp, så några bilder och inlägg blir det nog, dock inte varje dag, eftersom vi ska hitta på lite saker, och någon dag blir det eventuellt att bege sig till norge en sväng också, men vi får se. Om det blir en "norge-resa" kommer jag inte ha tillgång till internet. När jag kommer hem kan jag bjussa på en bildbomb så ni får se hur jag har haft det! Vet inte hur länge vi blir borta, vi åker hem när vi känner för det! Men följ mig med bloglovin' så ser du ju när jag skriver ett inlägg härnest (stavning?!)

Jag hoppas ni får det bra, så hörs vi några gånger i veckorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min vän dina ord värmer

Hoppas du åter följer mig i mina texter

Allt gott!

2009-07-09 @ 00:23:41
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0