Freeze the moment.

Hej på er!
Jag ser att besökarna börjar öka igen. Mycket bra! Hoppas dom stiger ännu mer snart! Just nu har jag runt 10 besökare per dag. Men det skulle vara kul att komma upp i typ 100 (okej, nu kanske jag begärde för mkt, men det skulle vara himla kul) och jag vill gärna ha fler premunanter också! Så ni som inte gjort det, lägg till mig med bloglovin'! Idag händer inget speciellt. Hade tänkt fota lite idag, om vädret håller i sig, vill säga. Det ser inte jöttebra ut på himlen just nu. suck. Vart är sommaren?! Och jag kom även just att tänka på att skolan drar igång om några veckor igen! Vemodigt. Usch. 8:an, betyg, konfirmation och allt. Nervöst! Men när 8an är över har jag bara 9an kvar och sedan 3 år på gymnasium, där jag hoppas kunna välja fotografi/journalistik! Men nu ska vi inte gå för långt in i framtiden, haha.

Nu ska jag göra nått annat! Bilder kommer senare, när jag fotat lite!



UPDATE: Det kändes så konstigt att skriva om framtiden, haha! Men jag låter det stå kvar iallafall! Jag brukar inte tänka på framtiden annars, haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag la precis till dig på bloglovin :D <3

2009-07-26 @ 11:57:19
URL: http://mangoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0