#Blogghjälp AMANDA

©
Jag är hemma! Weeeii! Kom igentligen igår, men jag orkade inte starta datorn då, men nu sitter jag här hemma igen! och gissa vad jag fått på posten? MIN FJÄRRUTLÖSARE! Den är verkligen perfekt! Kostade bara 49:- + frakt, dock inte äkta nikon-märket, utan nått kinesiskt, men det funka bra det också! Och till alla som skriver att inte fjärrulösare funkar på Nikon D60: det gäller att köpa rätt! Alltså det finns bara 2 modeller av fjärrutlösare som funkar på Nikon D60!

Jag hjälpte precis Amanda med en bloggdesign och hon verkade bli jättenöjd! Kul att göra människor glada! kanske ska jag börja med designförsäljning i bloggen? Eller vad tycker ni?! Nu ska jag göra nått annat än att blogga, hehe!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah, tack för hjälpen :D <333

2009-07-24 @ 17:41:41
URL: http://mangoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0