Jag är med och tävlar om en Volumaster hos Jennifer Sundqvist!

:))

Jag är med i en tävling hos Jennifer sundqvist, där man kan vinna Björn Axéns Volumaster. En sån har jag, ända sedan dom kom ut, velat ha, men jag har aldrig köpt den, men nu när man har chansen att vinna en så är det ju såklart man deltar. Dom verkar ju superbra!
Här är tävlingsvillkoren, som du även kan hitta på Jennifers blogg (länk)!

  • Kopiera bilden nedanför(min header) och lägg in i ett inlägg.
  • Kopiera reglerna och klistra in i samma inlägg.
  • Säg att du är med i tävlingen, och länka min blogg.
  • Säg till när ni gjort det, Och ni är med i tävlingen!=)
Svårare än så är det inte!

Enkelt va? Det tycker iallafall jag! Och nu hoppas jag verkligen att jag vinner, gud va kul det skulle vara att ha en volumaster, vilken volym det blir! =) Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Okej härligt att du vil vara med: ) lycka till nu!

2009-08-23 @ 12:27:23
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0